WorkSchedule - תוכנה לניהול נוכחות עובדים

  • תוכנה לניהול נוכחות עובדים בעסק באופן קל ופשוט אשר כוללת :

  • קליטת נוכחות עובדים בסניף/אתר עבודה , על ידי רישום ידני או דרך שעון נוכחות .
  • קליטת היעדרות מעבודה (מחלה/חג/חופש/...) , עם אפשרות לקביעת ימי חג/חופש לכמה עובדים ביחד .
  • ניהול נוכחות ליותר מסניף/אתר עבודה .
  • קביעת הסכם עבודה לכל עובד אשר כולל :
    הגדרת ימי מנוחה בשבוע, ימים ושעות עבודה בשבוע , קביעת תעריף (ברוטו) לכל עובד לפי שעה/יומי/חודשי , הגדרת דמי נסיעה לימי עבודה .
  • קליטת מפרעות שכר לעובדים .
  • הפקת דוחות חכמים אשר כוללים :
    • הפקת דו"ח נוכחות חודשי לעובד.
    • הפקת דו"ח סיכום נוכחות עבודה חודשי לכל העובדים.
    • הפקת דו"ח שכר ברוטו לעובד/ים , הצגת מפרעות ויתרה לתשלום.
    • הפקת דו"ח דמי נסיעות לעובדים בחודש מסוים .
    • ועוד דוחות ... (ניתן להתאים דוחות לפי דרישה) .
חיבור התוכנה לשעון נוכחות (טביעת אצבע / זיהוי פנים / כרטיס קרבה / סיסמה) ושליפת הנתונים באופן אוטומטי מהשעון .
* אפשרות לעבוד בתוכנה בסביבית ענן באינטרנט מכל מקום (כרוך בתשלום חודשי)

כל הזכויות שמורות © סלימסופט - פתרונות תוכנה